Subject: RE: teiste riikide digiallkirjad
From: "Silvia Lips" <[email-masked]>
To: Ingmar Lääts <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 05:40:33 +0300

Tere!

Suur tänu pöördumise eest. Allkirja mittetunnustamine võib olla seotud 
erinevate asjaoludega (probleem võib olla konkreetses allkirja tasemes, aga 
ka allkirja profiilis jne.). Seega tuleb iga juhtu eraldi vaadata. Kõige 
ajakohasemat infot allkirjade kohta leiab kindlasti aadressilt www.id.ee 
<http://www.id.ee>  . Näiteks Läti ja Leedu osas on täpsemalt kirjutatud 
siin: 
https://www.id.ee/artikkel/digiallkirjastamine-lati-ja-leedu-id-kaartidega/ 
ning Soome kohta siin: 
https://www.id.ee/artikkel/digiallkirjastamine-soome-id-kaartidega/

Loodan, et eeltoodud lehtedel olev info on abiks.

Lugupidamisega,

Silvia Lips

eID ekspert

Riigi Infosüsteemi Amet

From: Ingmar Lääts <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 11:46 AM
To: ria uldmeil <[email-masked]>; Automaatvastus <[email-masked]>
Subject: teiste riikide digiallkirjad

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

On olnud aegu, kus Eesti aktsepeerib ka muude riikide digiallkirju nagu 
Läti, Leedu ja Soome. See on vist ajas muutuv olnud - kuskohast leiab selles 
osas kõige ajakohasemat infot?

aitäh.

_________________________

Ingmar Lääts

Nomad Consulting OU

tel.+372 5216070

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.expatlegalestonia.com/news> www.expatlegalestonia.com

By replying to the e-mail you give consent to Nomad Consulting OU to process 
any personal data you forward us with the sole purpose of providing legal 
consultation